Με δημιουργικό οίστρο καθηγητές και μαθητές στο 7ο Γυμνάσιο Ξάνθης, παρουσίασαν στη γιορτή για το «Πολυτεχνείο», θεατρική παράσταση.

 

-Όταν υπάρχει η διάθεση για δημιουργία και όταν η λειτουργία στην εκπαιδευτική διαδικασία γίνεται με «πάθος», τότε ξεπερνιούνται όλα τα εμπόδια και οι παθογένειες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.

Μια ιδιαίτερη γιορτή για το «πολυτεχνείο» οργανώθηκε και παρουσιάστηκε την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019 το πρωί στο 7ο Γυμνάσιο Ξάνθης.

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες Στέλλα Δενδηλιάρη και Βέτα Ιωακειμίδου αποδεικνύοντας στην πράξη ότι,  η εκπαιδευτική διαδικασία δεν περιορίζεται  μόνο εντός της αίθουσας στα θρανία και  τον πίνακα, ξεπέρασαν κάθε δυσκολία και με την άψογη συνεργασία των μαθητών, δημιούργησαν μια ξεχωριστή γιορτή για όλο το σχολείο.

Εκμεταλλεύτηκαν κάθε δυνατότητα χρόνου, κάνοντας για μια ακόμη φορά τις υπερβάσεις τους στην εκπαιδευτική κοινότητα, καθώς δεν προβλέπετε από το εκπαιδευτικό σύστημα εντός των ωρών των μαθημάτων να γίνονται «άλλα» πράγματα…. Έτσι αξιοποίησαν  τη χρονική  διάρκεια των διαλειμμάτων,   την ημέρα της εκδρομής  που πήγαν τα υπόλοιπα παιδιά του σχολείου, το χρόνο μετά το 6ωρο και 7ωρο των μαθητών ως την έναρξη των εξωσχολικών τους δραστηριοτήτων και έφτασαν μέσα σε 15 ημέρες να ολοκληρώσουν και να παρουσιάσουν μια θεατρική παράσταση με αποσπάσματα από το μυθιστόρημα "Τα γενέθλια" της Ζωρζ Σαρή και  το ποίημα "Φοβάμαι" του Μανώλη Αναγνωστάκη, ενσωματώνοντας οπτικά και ηχητικά ντοκουμέντα από τον ρεαλισμό των γεγονότων.

Ο στόχος ήταν να δοθεί με πιο κατανοητό τρόπο το μήνυμα της επετείου, ξεφεύγοντας από την πεπατημένη, που η εμπειρία δείχνει ότι δημιουργεί δυσνόητες καταστάσεις….

Η ανταπόκριση  των μαθητών:  

Ηλία Κοτσάνη

Απόστολου  Κουρτίδη

Ευστρατίας Μαρτιμιανάκη

Αριστείδη  Μπιρμπιλίτσα

Κρυσταλλένιας  Μπληγουρά

Παντελή  Μωϋσίδη

Βασιλικής  Παναγιώτου

Φρόσως Παντικίδου

Λαμπρινής  Παπαευαγγέλου

Ραφαηλίας  Σαμπανίδου

Χρυσούλας  Σεΐτογλου

Χαράς  Σίσκου

Αναστασίας Σοφιανοπούλου

Παναγιώτη  Φαρμάκη

Κυριάκου Χαραλαμπίδη

Χρυσούλας  Χρηστάκη

 

ήταν πάνω από κάθε προσδοκία, αποδεικνύοντας τη θέληση που είχαν ώστε να δημιουργήσουν και να ξεπεράσουν κάθε έννοια κούρασης, μέσα στο καθημερινό τους βεβαρημένο πρόγραμμα.

Ίσως κάποτε γίνει κατανοητό από το εκπαιδευτικό σύστημα ότι,  είναι απαραίτητο να δοθεί χρόνος εκπαιδευτικός,  για τη λειτουργία και ανάπτυξη τέτοιου είδους δράσεων,  που αποφέρουν πολλαπλά οφέλη στην εκπαιδευτική διαδικασία και στην κοινωνία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σύνταξη: Τηλέμαχος Αρναούτογλου

Επιμέλεια: Τηλέμαχος Αρναούτογλου

Εκπαιδευτικά
Κοινωνικά
Πολιτιστικά
Τοπικά