Η προβολή των θέσεων των υποψηφίων και η μετάδοση πολιτικών διαφημίσεων.

Συνεχίζεται η προβολή των θέσεων και των απόψεων  των Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβούλων όλων των συνδυασμών στο πλαίσιο που έχει ορίσει το Ραδιόφωνο του Δήμου Ξάνθης, σύμφωνα με τους σχετικούς νόμους και τις οδηγίες του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, εξαντλώντας κάθε δυνατότητα επικοινωνίας των υποψηφίων και των συνδυασμών με τους πολίτες της περιοχής.

Από σήμερα είχαμε τη δυνατότητα να μιλήσουμε και με υποψηφίους στις ευρωεκλογές, καθώς και για τις Ευρωεκλογές τα Κόμματα και οι σχηματισμοί είναι πολλοί.

Στην εκπνοή της προεκλογικής περιόδου το Δημοτικό ραδιόφωνο Ξάνθης θα έχει τη δυνατότητα να σας δώσει τα ποσοτικά στοιχεία του χρόνου που αξιοποιήθηκε  για τις εκλογές και τα αριθμητικά στοιχεία για τα πρόσωπα που αξιοποίησαν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με τους πολίτες της περιοχής.

Τα ποιοτικά στοιχεία της επικοινωνίας αυτής είναι βέβαιο ότι δεν θα τα δώσουμε εμείς αλλά είναι απαραίτητο να τα αξιολογήσετε εσείς.

Πιστεύουμε ότι όταν ολοκληρωθεί ο αγώνας της προεκλογικής περιόδου,  οι Πολίτες της ευρύτερης περιοχής της  Ξάνθης πρώτα και σε δεύτερο βαθμό οι άνθρωποι του Δημοτικού Ραδιοφώνου, θα μπορούν για μια ακόμη φορά να νιώσουν την ικανοποίηση ότι προσέφεραν το μέγιστο, χωρίς να τίθενται ζητήματα συγκριτικών αξιολογήσεων.

'Οσο αφορά στην "Πολιτική Διαφήμιση", αυτή είναι στη διακριτική ευχέρεια των υποψηφίων συμβούλων και των συνδυασμών να επιλέξουν τα ΜΜΕ για τη μετάδοση των διαφημιστικών  μηνυμάτων τους και καμία απολύτως σχέση δεν μπορεί να έχει με την προβολή των θέσεων και των συνεντεύξεων που στα πλαίσια του νόμου, της αναλογικότητας και της δεοντολογίας είναι υποχρεωμένος να μεταδώσει ο κάθε ένας σταθμός.

Για να είναι μάλιστα τα πράγματα περισσότερο ξεκάθαρα και διαφανή παρακάτω σας παραθέτουμε τον τιμοκατάλογο του Δημοτικού Ραδιοφώνου για τις διαφημίσεις, έτσι όπως στις αρχές κάθε έτους κατατίθεται στις αρμόδιες υπηρεσίες και είναι υποχρεωμένο το κάθε μέσο -επιχείρηση  απαρέγκλιτα να τηρήσει.

Επίσης σας παραθέτουμε και το άρθρο 4 της Οδηγίας 4/2014  του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης που αφορά στις Διαφημίσεις.

Β. Διαφημιστικά spots 

Ονομαστικές τιμές σε ευρώ ανά δευτερόλεπτο

Πακέτα διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα.

Ζώνη Α

07:01-14:00

Ζώνη Β 14:01-20:00

Ζώνη Γ 20:01-01:00

Ζώνη Δ 01:01-07:00

- 1 -

0001’’ - 3,000’’

Α1

0,05

Β1

0,04

Γ1

0,04

Δ1

0,03

- 2 -

3,000’’ - 6,000’’

Α2

0,04

Β2

0,04

Γ2

0,03

Δ2

0,02

- 3 -

6,000’’ - 9,000’’

Α3

0,04

Β3

0,04

Γ3

0,03

Δ3

0,02

- 4 -

9,000’’ - 20,000’’

Α4

0,04

Β4

0,03

Γ4

0,02

Δ4

0,02

- 5 -

20,000’’ και πλέον

Α5

0,03

Β5

0,03

Γ5

0,02

Δ5

0,01

Σημ.: Οι παραπάνω τιμές στις ζώνες είναι για ένα δευτερόλεπτο,  δεν συμπεριλαμβάνεται ο ΦΠΑ

         και παρέχεται έκπτωση 20% στις διαφημιστικές εταιρείες.

Το άρθρο 4 της Οδηγίας4/2014 του ΕΣΡ

Άρθρο 4
Διαφημίσεις και μηνύματα κοινωνικού περιεχομένου
1. Απαγορεύονται οι κάθε είδους διαφημίσεις συνδυασμών, υποψήφιων
περιφερειαρχών, αντιπεριφερειαρχών, δημάρχων, περιφερειακών και
δημοτικών συμβούλων όταν υπερβαίνουν το από το άρθρο 7 του Ν.
3870/2010 προβλεπόμενο όριο.
2. Κατά τη μετάδοση των διαφημίσεων των συνδυασμών πρέπει να
τηρούνται οι κανόνες δεοντολογίας της κειμένης νομοθεσίας. Οι
διαφημίσεις πρέπει να περιέχουν σαφή μνεία του συνδυασμού ή του
υποψηφίου ο οποίος τις παρήγαγε, και να μην προβάλλουν μηνύματα που
έχουν ως αποτέλεσμα την προσβολή της προσωπικότητας συγκεκριμένων
προσώπων ή του κύρους και της αξιοπρέπειας συγκεκριμένου συνδυασμού.
3. Δεν επιτρέπεται η άρνηση μετάδοσης διαφήμισης, παρά μόνον αν
διαπιστωθεί παραβίαση της κειμένης νομοθεσίας ή των αρχών αυτής της
Οδηγίας.
4. Οι διαφημίσεις πρέπει να διαχωρίζονται σαφώς από το υπόλοιπο
πρόγραμμα και τις λοιπές διαφημίσεις. Της μετάδοσής τους προηγείται, για
μεν τους τηλεοπτικούς σταθμούς, κάρτα με περιεχόμενο «ακολουθεί
πολιτική διαφήμιση», για δε τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ηχητικό
μήνυμα με το ίδιο περιεχόμενο. Οι αναγγελίες αυτές δεν
επαναλαμβάνονται, εφόσον μεταδίδονται περισσότερα από ένα μηνύματα
σε συνέχεια.
5. Δεν επιτρέπεται η μετάδοση μηνυμάτων κοινωνικού περιεχομένου του
άρθρου 3 παρ. 21 Ν. 2328/1995, τα οποία προβάλλουν αμέσως ή εμμέσως
το έργο των υποψηφίων.
 

Κοινωνικά
Πολιτικά