Ο Σ.Αρσενίου ‘χτυπά’ στο στόχο/ Brand name ’ carioka’s town’ και φουλ επίθεση στην αγορά

Στα αυτονόητα επαναφέρει με την πρόταση του να πιστοποιήσει η Ξάνθη ένα από τα πιο διάσημα προϊόντα της και να κατοχυρώσει ως brand name το ‘carioka’s town’, ο Ξανθιώτης ζαχαροπλάστης Στέλιος Αρσενίου.

Ο στόχος δεν είναι άλλος από το να απεγκλωβιστεί η αγορά της Ξάνθης από τις αποπνικτικές συνέπειες της οικονομικής κρίσης, διεκδικώντας μερίδιο στην εγχώρια -και όχι μόνο- αγορά με τα όπλα που ήδη διαθέτει.

Η πρόταση του Σ.Αρσενίου επαναφέρει σε ρεαλιστικές βάσεις την πολυφορεμένη πια συζήτηση περί ανάπτυξης και ανάκαμψης, που στα τελευταία  χρόνια της ύφεσης έχει προσλάβει διαστάσεις θεωρητικής προσέγγισης ως αναγκαία έννοια αντιστροφής του κλίματος, χωρίς όμως να συνοδεύεται από τα απαραίτητα στάδια των τακτικών που δύνανται να τη μετουσιώσουν σε πράξη.

Στο μεσοδιάστημα η αγορά αναγκάζεται να αναμένει τον από μηχανής Θεό που θα τη σώσει, σαν ηρωίδα μιας σύγχρονης ελληνικής τραγωδίας.

Η καριόκα της Ξάνθης, το περίφημο γλυκό δημιούργημα του Παπαπαρασκευά, μετρά 85 χρόνια στην τοπική αγορά, διεκδίκησε, χωρίς απόρριψη, μερίδιο και από την υπόλοιπη εγχώρια αγορά, έχει τα εχέγγυα να βγει εκτός χώρας και να καταστεί εξαγώγιμο προϊόν εφόσον θωρακισθεί από τις απαιτούμενες διαδικασίες πιστοποίησης, και το κυριότερο μπορεί να υποστηρίξει και άλλα τοπικά προϊόντα από το τομέα της παραγωγής κατά την παρασκευή της (π.χ. καρύδι ή και άλλες πρώτες ύλες που θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν, σε δεύτερη φάση, στην παρασκευή της).

Για όλα τα παραπάνω αλλά και για την θερμή αποδοχή που έτυχε η πρόταση του στη διάρκεια της συζήτησης στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ του Επιμελητηρίου Ξάνθης, μίλησε στην ενημερωτική εκπομπή ‘Τα Νέα της Πόλης’ ο ίδιος ο Σ.Αρσενίου.

Ακούστε τον.

 

03.12.14 ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ by Radio899 on Mixcloud

 

Σύνταξη : Κυριακή  Οικονόμου

Επιμέλεια: Τηλέμαχος Αρναούτογλου

Κοινωνικά