Από τις Κάτω Θέρμες ο Βασίλης Γεωργιάδης μιλάει για την 6η Διάσχιση Ορεινής Ξάνθης και Θρακικών Μετεώρων

Ο Βασίλης Γεωργιάδης από την Ορειβατική Λέσχη Ξάνθης, φιλοξενήθηκε στην ενημερωτική εκπομπή «Τα Νέα της Πόλης» στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Ξάνθης με τον Τηλέμαχο Αρναούτογλου, όπου περιέγραψε από τις Κάτω Θέρμες του Νομού Ξάνθης, την 6η Διάσχιση ορεινής Ξάνθης και Θρακικών Μετεώρων, η οποία βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, και που ξεκίνησε το Σάββατο 2 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί με βάση τα τωρινά δεδομένα το Σάββατο 9 Ιουλίου με ξενάγηση στην πόλη της Ξάνθης.

«Βρισκόμαστε σήμερα στις Κάτω Θέρμες. Ο καιρός είναι συννεφιασμένος. Χθες διασχίσαμε 24 χιλιόμετρα. Σε όλους άρεσε η διαδρομή. Απολαύσαμε την διέλευση μας από την υψηλότερη κορυφή της Θράκης, από την κορυφή του Γυφτόκαστρου. Συνεχίζουμε κανονικά την 6η διάσχιση, και τα 13 άτομα. Δεν καταφέραμε δυστυχώς να φάμε στο ιχθυοτροφείο του Ωραίου, χθες. Μας έφερε το λεωφορείο στις Κάτω Θέρμες, όπου εδώ φάγαμε. Σήμερα θα καταλήξομε στην Κοττάνη θα φάμε στην ταβέρνα του Τζεμίλ και θα στήσουμε τις σκηνές εκεί και  θα συνεχίσουμε για Θρακικά Μετέωρα, αν βοηθήσει ο καιρός. Αύριο θα κατέβουμε με λεωφορείο στην Ξάνθη, όπου θα γίνει ξενάγηση στην πόλη και στη συνέχεια το μεσημέρι θα γίνει η τελετή λήξης στον Οικισμό του Ιάσμου», σημείωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες του προγράμματος περιέγραψαν στο Δημοτικό Ραδιόφωνο τις εμπειρίες τους και τα συναισθήματά τους από την συμμετοχή τους στην 6η Διάσχιση ορεινής Ξάνθης και Θρακικών Μετεώρων.

Η κα. Παναγιώτα Ανδρέου από την Κύπρο, ανέφερε ότι είναι ένα δώρο για αυτήν η συμμετοχή της σε αυτή την διάσχιση και αποτελεί μια αξέχαστη και μοναδική εμπειρία. «Μαζί με την φίλη μου Θεοδοσία, ενθουσιαστήκαμε από την ποικιλία των διαφόρων κορυφών, τα χιλιόμετρα καθώς και την εξαιρετική τοποθεσία της Ροδόπης. Γι΄ αυτό και αποφασίσαμε να συμμετέχουμε στο πρόγραμμα. Στην Κύπρο συμμετέχουμε σε Ορειβατικό Σύλλογο και συμμετέχουμε σε πεζοπορίες στα βουνά» πρόσθεσε.

Ακούστε παρακάτω τις εντυπώσεις των συμμετεχόντων της 6ης Διάσχιση Ορεινής Ξάνθης και Θρακικών Μετεώρων:

Η κα. Μάγια Φουριώτη από την Κόρινθο, δήλωσε ότι είναι μια μοναδική αλλά δύσκολη εμπειρία για έναν μέσο ορειβάτη, λόγω του εδάφους. «Ορισμένα μονοπάτια που διασχίσαμε ήταν δύσκολα προσβάσιμα, διότι είχαν πυκνή βλάστηση. Είδαμε απίστευτα πράγματα, τις  φράουλες και  τις αγριοκερασιές που βρήκαμε και τρώγαμε. Είμαστε χαρούμενοι που καταφέραμε να συμβιώσουμε ομαλά και χωρίς προβλήματα όλοι οι συμμετέχοντες», συμπλήρωσε.

Ο κ. Θανάσης Παπαϊωάννου μαζί με τον 15χρονο γιο του, Νικόλα Παπαϊωάννου από την Αλεξανδρούπολη, δήλωσε ότι εντελώς τυχαία αναζητώντας στο διαδίκτυο πληροφορίες για τον Λειβαδίτη, βρήκε το πρόγραμμα της 6ης Διάσχισης, και πρότεινε στον γιο του να συμμετέχουν και έτσι αυτός δέχτηκε και συμμετείχαν. «Κάναμε αρκετές προπονήσεις με τον πατέρα μου για να συμμετέχουμε σε αυτή την διάσχιση» επεσήμανε ο κ. Νικόλας Παπαϊωάννου.

Η κα. Χριστίνα Σουλελέ από την Αθήνα, συγγραφέας και μέλος Ορειβατικού Συλλόγου Αθηνών, ανέφερε ότι η προσπάθεια του Βασίλη Γεωργιάδη να αναδείξει την περιοχή και τα βουνά, θα πρέπει η Πολιτεία και η Περιφέρεια να δει πιο σοβαρά το θέμα και να φροντίσει για τον καθαρισμό των μονοπατιών, ώστε να προσελκύσει τον ορειβατικό τουρισμό.

Η κα. Δάφνη Μαγγαλούση από την Κόρινθο, υπογράμμισε ότι η Διάσχιση είναι μια εμπειρία όπου ο καθένας θα αντιμετωπίσει τον εαυτό του σαν μια πρόκληση και μια ψυχοθεραπεία.

«Είμαι περήφανος για τον τόπο μου και για τον πλούσιο φυσικό του πλούτου», κατέληξε ο κ. Γεωργιάδης.