Απέχουν από τις 13 Απριλίου από την διαδικασία διαχείρισης και ενημέρωσης των ΑΜΚΑ οι υπάλληλοι των ΚΕΠ όλης της χώρας-Χ.Ούτση: σοβαρά τεχνικά προβλήματα και λάθη στην πλατφόρμα

Απέχουν από τις 13 Απριλίου από την διαδικασία διαχείρισης και ενημέρωσης  για την εκκαθάριση των ΑΜΚΑ οι υπάλληλοι των ΚΕΠ όλης της χώρας, ζητώντας την αναστολή της εφαρμογής του ΑΜΚΑ μέχρι την οριστική επίλυση όλων των εκκρεμοτήτων και συνάντηση με την υπουργό εσωτερικών.

Η Χρύσα Ούτση, προϊσταμένη τμήματος ΚΕΠ, μέλος της ΠΟΣΕ ΚΕΠ, μιλώντας στην ενημερωτική εκπομπή του Δημοτικού Ραδιοφώνου Ξάνθης, εξέφρασε την έντονη διαμαρτυρία των υπαλλήλων των ΚΕΠ, γιατί για ακόμη μία φορά επιφορτίζονται με εργασίες άλλων υπουργείων, όπως η συγκεκριμένη , όπου στην πράξη εξισώνουν τα ΚΕΠ με τον ΕΦΚΑ, με αποτέλεσμα οι 2.500 υπάλληλοι των ΚΕΠ να καλούνται να διεκπεραιώσουν την εκκαθάριση 5 εκατομμυρίων ΑΜΚΑ. Επί της ουσίας δηλαδή καλούνται να κάνουν μια νέα…’απογραφή’!

Όπως υποστήριξε, ο λόγος είναι σωστός, αλλά ο τρόπος λάθος, αφού η διαδικασία αφορά όλους τους πολίτες και προβλέπει την αυτοπρόσωπη φυσική παρουσία του πολίτη στα ΚΕΠ, όπου θα πρέπει να έχει μαζί του την ασφαλιστική ικανότητα και το Ε1, προκειμένου να γίνει η εκκαθάριση, ενώ οι υπάλληλοι θα είναι υποχρεωμένοι να διεκπεραιώνουν χειρόγραφα τις  αιτήσεις και να τις αποστέλλουν… ταχυδρομικά στον τοπικό ΕΦΚΑ μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά, καταργώντας κάθε έννοια ψηφιακής διακυβέρνησης.

Πρόκειται για μία απίστευτη γραφειοκρατία και ταλαιπωρία άνευ λόγου και ιδιαίτερα για τους συνταξιούχους, υπογράμμισε η κυρία Ούτση προσθέτοντας ότι η διαλειτουργικότητα και η Τεχνητή Νοημοσύνη της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης δεν λειτουργούν και μένουν στα λόγια, ενώ η νέα πλατφόρμα, που δημιούργησε ιδιώτης, παρουσιάζει τεχνικά προβλήματα και σοβαρά λάθη.    

Υπενθύμισε ότι, η εκκαθάριση των ΑΜΚΑ, αποτελεί ένα  σοβαρό πρόβλημα, που η κυβέρνηση δημιούργησε με την αθρόα χορήγηση ΑΜΚΑ κατά το παρελθόν και έχει επιβαρύνει το σύστημα υγείας με εκατομμύρια ευρώ, ενώ για την διαδικασία απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις, που μόνο οι υπάλληλοι ΕΦΚΑ γνωρίζουν και όχι οι υπάλληλοι των ΚΕΠ, υποβαθμίζοντας με αυτό τον τρόπο την ποιοτική και έγκυρη εξυπηρέτηση των πολιτών.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνέντευξη: Κυριακή Οικονόμου

Σύνταξη κειμένου: Παναγιώτα Κουτσομιχάλη

Μοντάζ-Επιμέλεια: Σοφία Δαληκριάδου

Κοινωνικά