Εάν δεν δοθεί άμεσα πολιτική λύση ​για τη λειτουργία του μειονοτικού Γυμνασίου – Λυκείου Ξάνθης τότε θα ζητηθεί παρέμβαση του εισαγγελέα

Εάν δεν δοθεί άμεσα πολιτική λύση ​για τη  λειτουργία του μειονοτικού Γυμνασίου – Λυκείου Ξάνθης που θα έχει περίπου 700 παιδιά αντί για 400 –αυξήθηκε δηλαδή φέτος ο αριθμός των μαθητών- και θα λειτουργήσει με 30 μαθητές ανά τάξη, δηλαδή  σε συνθήκες που δεν εξασφαλίζουν την ασφάλεια μαθητών και εκπαιδευτικών σε περίοδο πανδημίας, αλλά και την άρνηση επαναπρόσληψης του γνωστού εκπαιδευτικού Νιχάτ Χότσικα, τότε θα ζητηθεί παρέμβαση του εισαγγελέα , τόνισαν χθες στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν με στόχο την ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας και των αρμόδιων αρχών και φορέων της πολιτείας,  η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών , η τοπική ΕΛΜΕ, το Εργατικό Κέντρο Ξάνθης  και το ΣΙΕΛΒΕ, ο Σύλλογος ιδιωτικών εκπαιδευτικών λειτουργών βορείου Ελλάδας, του οποίου αντιπρόεδρος είναι ο κ. Χότσικα.

Υποστήριξαν ότι το Μειονοτικό Σχολείο Ξάνθης λειτουργεί ως κράτος εν Κράτει, καταπατά κάθε στοιχειώδη όρο υγιεινής και ασφάλειας εν μέσω πανδημίας και εξακολουθεί να αρνείται την επιστροφή στα διδακτικά του καθήκοντα του καθηγητή Νιχάτ Χότσικα που είχε αποπεμφθεί για φρονηματικούς λόγους το 2016, παρά τη ρητή εντολή του Υπουργείου Παιδείας, όπως αναφέρουν. Η ΟΙΕΛΕ καταδίκασε την έλλειψη πολιτικής βούλησης του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο είναι ενήμερο σε επίπεδο ηγεσίας για την κατάσταση που επικρατεί με έγγραφα τα οποία έχει αποστείλει η Ομοσπονδία και εφόσον δεν παρέμβει δίνοντας λύση τότε η ΟΙΕΛΕ θα  ζητήσει εισαγγελική παρέμβαση για τους υπεράριθμους μαθητές που φτάνουν σε πολλές τάξεις τους 30, αλλά και για το θέμα του κ. Χότσικα που εκκρεμεί από το 2016..

Ο Γενικός Γραμματέας της ΟΙΕΛΕ Γιώργος Χριστόπουλος ισχυρίστηκε ότι ορισμένοι διασπείρουν ψεύδη και παραπληροφόρηση. Για  αυτό το λόγο ,η ΟΙΕΛΕ, ως φορέας εργαζόμενων στέκεται δίπλα στους αδύναμους, δίπλα στους μη προνομιούχους, δίπλα σε κάθε κοινωνική ομάδα που πρεσβεύει το διαφορετικό. Στηρίζει με θέρμη τη μειονότητα και τα παιδιά της, αγαπάμε τα παιδιά της μειονότητας , είπε χαρακτηριστικά. Όμως ενώ η συνεργασία με το Μειονοτικό Σχολείο Κομοτηνής είναι εξαιρετική, δυστυχώς δεν συμβαίνει το ίδιο και με το μειονοτικό σχολείο της Ξάνθης, το οποίο παραβιάζει, υποστήριξε,  απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και εφαρμόζει δικούς του νόμους και κανόνες. Εξακολουθεί δε να αρνείται τη νόμιμη επιστροφή του Νιχάτ Χότσικα στα διδακτικά του καθήκοντα. Αυτό, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα με δημοκρατικό καθεστώς και θεσμοθετημένη την ελευθερία του λόγου, είναι απαράδεκτο, πρόσθεσε

​Δεν μπορεί το σχολείο αυτό να  λειτουργεί ως υγειονομική βόμβα με τριάντα και πλέον μαθητές στοιβαγμένους σε αίθουσες σε εποχή πανδημίας αποτελώντας έτσι τεράστιο κίνδυνο όχι μόνο για γονείς μαθητές και εργαζόμενους, αλλά για ολόκληρη την πόλη και την ευρύτερη περιοχή εν μέσω της κρίσης του κορωνοϊού, κατέληξε.

Ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ξάνθης κ. Άγγελος Μπεμπεκίδης , υπενθύμισε ότι το Εργατικό Κέντρο ήταν από την αρχή της περιπέτειας του κ. Χότσικα στο πλευρό του και θα παραμείνει μέχρι και την δικαίωση του, ενώ εξέφρασε την ανησυχία του για τη μη εφαρμογή των μέτρων ασφάλειας στη λειτουργία του Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης.

Τη στήριξη στον Νιχάτ Χότσικα αλλά και στην προσπάθεια της ΟΙΕΛΕ να εφαρμοστούν οι αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων σε καιρό πανδημίας και στο μειονοτικό σχολείο Ξάνθης, εξέφρασε η Γ.Γ. της ΕΛΜΕ Ξάνθης κ. Μαρία Λουκοπούλου ενώ και ο πρόεδρος του συλλόγου ιδιωτικών εκπαιδευτικών λειτουργών της βορείου Ελλάδας κ. Σελέκος Δημήτρης εστίασε στην εφαρμογή του νόμου και στο μειονοτικό σχολείο Ξάνθης , όπως σε όλα τα σχολεία της χώρας, αλλά και στην επιστροφή του Νιχάτ Χότσικα στα διδακτικά του καθήκοντα.

Παρενέβη στη συνέντευξη και ο πρόεδρος της ΟΙΕΛΕ, ο οποίος κατηγορηματικά δήλωσε ότι εάν δεν εφαρμοστεί ο νόμος για την ασφαλή λειτουργία και του μειονοτικού σχολείου Ξάνθης, τότε η ΟΙΕΛΕ θα ζητήσει εισαγγελική παρέμβαση και θα δημοσιοποιήσει τα έγγραφα που απέστειλε στην υπουργό παιδείας για το θέμα.

 

 

 

 

 

 

 

Σύνταξη: Κυριακή Οικονόμου

Επιμέλεια: Τηλέμαχος Αρναούτογλου

Εκπαιδευτικά
Πολιτιστικά
Τοπικά