Επιμέλεια: Σοφία Δαληκριάδου
Ο εμφανής εκνευρισμός της κας Μπρίκα στην ‘’απολογία της’’ δεν την ωφελεί. Οι δε αγενείς χαρακτηρισμοί της προς το πρόσωπο μου κάνουν πλέον ξεκάθαρο και το πολιτικό ήθος της κας Αντιπεριφερειάρχη. Ο καθένας κρίνεται από τις συμπεριφορές του. Όσον αφορά την ουσία, η απάντηση της έκθεση ιδεών με πολλές ανακρίβειες για να κρυφτεί ή καλύτερα να ωραιοποιηθεί η γκρίζα πραγματικότητα.
Θα σταθώ σε μερικά και όχι σε όλα για να μην κουράζω:
-Η Natura, για την οποία ουδεμία παρέμβαση έχει γίνει προς το ΥΠΕΝ από την κα Μπρίκα μέχρι σήμερα. Στην δε αρμόδια επιτροπή της Βουλής των Ελλήνων όταν προ μηνών συζητήθηκε η σχετική ειδική περιβαλλοντική μελέτη παρουσία του θεματικού αντιπεριφερειάρχη κου Πατακάκη δεν αντιλήφθηκα καμία ουσιαστική παρέμβαση που να αφορά την ΠΕ Ξάνθης. Επαφές με τοπικούς για καφέ και φωτογραφία μπορεί να έγιναν, αιτήματα και επιχειρήματα όμως δεν αντιλήφθηκα να έχουν καταγραφεί. Η αγωνία των πολιτών εκεί μεγάλη, (γεωργία, κτηνοτροφία, τουρισμός επηρεάζονται), και δεν βρίσκει ανταπόκριση.
-Για το τμήμα του δρόμου Δημάριο-Μελίβοια το οποίο (για όποιον το γνωρίζει) χρειάζεται διαπλάτυνση σε μεγάλο τμήμα του για να μπορέσει να δεχτεί με ασφάλεια την μελλοντική κίνηση, αλλά αντί διαπλάτυνσης οι αναφορές της κας Μπρίκα είναι για κλαδέματα, διαγραμμίσεις, αντικατάσταση ασφαλτικού τάπητα, καλά και αυτά αλλά δεν λύνουν το ουσιαστικό πρόβλημα της αναγκαίας για την οδική ασφάλεια αύξησης της διατομής κυκλοφορίας.
-Και εάν για τα πομακοχώρια κάτι λέει η κα Μπρίκα για τη Σταυρούπολη, δεν αναφέρει τίποτα. Ας μεριμνήσει τουλάχιστον για τη βασική συντήρηση του οδικού δικτύου προς εκεί. Φαντάζομαι κάτι θα έχει ακούσει για τα κλαδιά που μπαίνουν στη διατομή της οδού, σε μερικά σημεία με ιδιαίτερα επικίνδυνο τρόπο.
-Για τη γέφυρα στο 8χλμ, όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 10 μέρες κοσκινίζει λέει ο λαός μας. Ας μεριμνήσει ώστε να παραδοθεί σε κυκλοφορία με πλήρη διατομή η υφιστάμενη και ας φροντίσει να ψάξει για τρόπο χρηματοδότησης της νέας γιατί από το INTEREG που αναφέρει δεν προβλέπεται η χρηματοδότηση εσωτερικών της χώρας οδικών έργων χωρίς άμεση επαφή με γειτονική χώρα, όπως είναι μία μεμονωμένη γέφυρα που συζητάμε.
-Για την ανάταξη του σιδηροδρομικού δικτύου, κουβέντα δεν ακούγεται, ξεχάστηκε και αυτό. Προσοχή μιλώ για την ανάταξη (ανακατασκευή) του σιδηροδρομικού δικτύου όχι απλά για το τουριστικό τραίνο μεταξύ Δράμας Ξάνθης, για το οποίο υπάρχει ειδικό ΦΕΚ αλλά μάλλον ούτε αυτό γνωρίζει.
Για τα υπόλοιπα εν καιρώ.
Η συνέπεια λόγων και έργων σημαντική, αντί λοιπόν να εκνευρίζεται η κα Μπρίκα, να προβαίνει σε αγενείς χαρακτηρισμούς, να μιλά γενικόλογα και να επιχαίρει για έργα που η διοίκηση Μέτιου ωρίμασε και έθεσε προς υλοποίηση, ας εργαστεί σοβαρά μήπως τα λόγια της συμβαδίσουν με τις πράξεις της, κάτι που προς το παρόν δεν συμβαίνει.
Ξάνθη 20/Ιουνίου/2025
Μιχάλης Αμοιρίδης
Επιμέλεια: Σοφία Δαληκριάδου