Με τον πιο επίσημο τρόπο η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ξάνθης, με ανακοίνωσή της, διαψεύδει δημοσιεύματα που αναφέρουν οτι, μαθητές και εκπαιδευτικοί στην Ξάνθη έχουν τεθεί σε«καραντίνα». Η ανακοίνωση: Μετά από δημοσιεύματα που έπεσαν στην αντίληψή μας στον ηλεκτρονικό τύπο... Περισσότερα

























