Όπως κάθε χρόνο στις 15 Νοεμβρίου ο σύλλογος Κυπρίων Νομού Ξάνθης και οι Ενώσεις Κυπρίων Φοιτητών και Φίλων, με αφορμή την ανακήρυξη του ψευδοκράτους στην κατεχόμενη Κύπρο το 1983, εξέδωσαν ψηφίσματα καταδίκης και διαμαρτυρίας , τα οποία θυροκόλλησαν στο Τουρκικό Προξενείο της Κομοτηνής.Φέτος... Περισσότερα

























