Η Ξάνθη και το Δημοτικό Ραδιόφωνο Ξάνθης, του οποίου διετέλεσε πρόεδρος, αποχαιρετά με θλίψη τον Στράτο Σερραίο, ο οποίος έφυγε χθες από τη ζωή.
Ο Στράτος Σερραίος, διετέλεσε Πρόεδρος για σειρά ετών του κυνηγετικού συλλόγου Ξάνθης και της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών και Εμπόρων.... Περισσότερα





















