- Τοποθετήθηκε ταΐστρα και ποτίστρα από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Ξάνθης
Μια συγκινητική και ουσιαστική πρωτοβουλία ανέλαβαν οι μικροί μαθητές του 6ου Νηπιαγωγείου Ξάνθης , στο πλαίσιο υλοποίησης φιλοζωικού προγράμματος που αποσκοπεί στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής... Περισσότερα






















