Κάλαντα και ευχές άκουσε σήμερα το πρωί ο Δήμαρχος Ξάνθης Μανώλης Τσέπελης, πρώτα, από τη Μουσική της 25ης Ταξιαρχίας και στη συνέχεια, από τη Μουσική του Δ’ΣΣ. Ακολούθησαν, τα μέλη των δομών ΚΔΑΠ ΜΕΑ Ξάνθης και ΚΔΑΠ ΜΕΑ Πρόσβαση Ξάνθης, οι μαθήτριες και οι μαθητές του Πρότυπου ΕΠΑΛ Ξάνθης, καθώς... Περισσότερα






















