Προτείνουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ξάνθης να εκφράσει τη στήριξή του στο αίτημα των δεκάδων εργαζομένων στο Νομό Ξάνθης (32 υπάγονται στο Δασαρχείο Σταυρούπολης και 34 στο Δασαρχείο Ξάνθης) και των πάνω από 5.000 πανελλαδικά, μέσω του προγράμματος κοινωφελούς εργασίας στην... Περισσότερα

























