Ανοιχτή δημόσια πρόσκληση προς όλους τους συμπολίτες απηύθυνε- μέσα από την ενημερωτική εκπομπή του δημοτικού ραδιοφώνου - ο πρόεδρος του Κυνηγετικού Συλλόγου Ξάνθης , κ. Λοϊζος Σερραίος, να τιμήσουν με την παρουσία τους τον καθιερωμένο εσπερινό που τελείται κάθε χρόνο, παραμονή της... Περισσότερα

























