Αντιπρόεδρος Ομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Α.Μ.Θ :δεν θα επιτρέψουμε να μετατεθούν ευθύνες της πολιτείας για το άνοιγμα των σχολείων σε γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς

Πέρα από την ανησυχία, για τον τρόπο με τον οποίο ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας ότι θα λειτουργήσουν φέτος τα σχολεία λόγω πανδημίας, και θυμός διακατέχει τους γονείς, υποστηρίζει μιλώντας στην ενημερωτική εκπομπή του δημοτικού ραδιοφώνου ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Α.Μ.Θ , κ. Ποιμενίδης Βασίλης.

Η Ομοσπονδία ήδη με ανακοίνωση της θέτει δημόσια τον προβληματισμό της, την ανησυχία και το θυμό της για τα μέτρα λειτουργίας των σχολείων που ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας και επισημαίνει ότι συντάσσεται στο πλευρό των εκπαιδευτικών σε ότι αφορά τη διασφάλιση της υγείας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας: μαθητών, εκπαιδευτικών , γονέων.

Ο κ. Ποιμενίδης αναφέρθηκε στους λόγους που προκάλεσαν την οργή γονέων στο άκουσμα των μέτρων και υπογράμμισε ότι σε αυτές τις έκτακτες συνθήκες απαιτούνται έκτακτα αποτελεσματικά μέτρα για τη λειτουργία των σχολείων.

Η Ομοσπονδία ζητά –μεταξύ άλλων- την οικονομική ενίσχυση και της παιδείας από το ευρωπαϊκό πακέτο για την κάλυψη των επιπτώσεων της πανδημίας, σχολαστικό καθαρισμό που απαιτεί προσλήψεις σχολικών καθαριστριών/ων- ο αριθμός είναι ίδιος με πέρυσι υποστηρίζει ο κ. Ποιμενίδης απλά οι προσλήψεις φέτος ανακοινώθηκε ότι θα γίνουν μέσω των Δήμων και ακόμη οι διαδικασίες βρίσκονται σε εξέλιξη ενώ αναμένεται η έναρξη λειτουργίας των σχολείων-,  15 μαθητές ανά τάξη, μοντέλο το οποίο δοκιμάστηκε στην πρώτη φάση της πανδημίας και έδωσε μετρήσιμα θετικά αποτελέσματα σε ότι αφορά τη μη εξάπλωση της πανδημίας, προσλήψεις εκπαιδευτικών, καθώς όλα δείχνουν ότι και φέτος θα λειτουργήσουν με κενά πολλά σχολεία και, τέλος,  διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, ώστε να ελέγχεται άμεσα η διάδοση του ιού σε περίπτωση που εμφανιστεί στα σχολεία.

Ακούστε τον κ. Β.Ποιμενίδη.

 

 

 

 

 

Σύνταξη  Κυριακή Οικονόμου

Μοντάζ  Παναγιώτης  Χαραλαμπάκης

Επιμέλεια  Βούλα  Μαυρίδου

Εκπαιδευτικά
Τοπικά