Μ. Φανουράκης: Ο Δήμος Ξάνθης διευθέτησε τα πρώτα αιτήματα πολιτών στο νέο πρόγραμμα myKEPlive που λειτουργεί από την Παρασκευή -Έτοιμος και για το δίκτυο 5G –Κατέθεσε την αίτηση

Την είσοδό του στην Ψηφιακή Εξυπηρέτηση των Πολιτών, εγκαινιάζει ο Δήμος Ξάνθης, με την ένταξή του στο νέο Πρόγραμμα myKEPlive, το οποίο, δημότες και ετεροδημότες έχουν ήδη ξεκινήσει να χρησιμοποιούν. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας του, σήμερα Δευτέρα, οι υπάλληλοι του δήμου έχουν διευθετήσει επτά αιτήματα πολιτών.
Αυτό τόνισε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών Μανώλης Φανουράκης, ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την εξέλιξη, μιλώντας στο Δημοτικό Ραδιόφωνο.
Να σημειωθεί ότι ο δήμος, τον Σεπτέμβριο κατέθεσε τη σχετική αίτηση για την ένταξή του στο πιλοτικό πρόγραμμα, στο πλαίσιο της Ψηφιακής Διακυβέρνησης –μία από τις πρώτες δεσμεύσεις της κυβέρνησης Μητσοτάκη- ενώ ιδιαίτερη μνεία έκανε στους υπαλλήλους του δήμου Ξάνθης, οι οποίοι, όπως είπε: «με ζήλο και αυταπάρνηση, σε μια περίοδο όπως αυτή, εργάζονται για να προσφέρουν στον πολίτη –εξυπηρετούν και προσφέρουν μεγάλη στήριξη στους κατοίκους».
 
Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι ο δήμος Ξάνθης έχει ήδη καταθέσει την αίτηση -και θα είναι από τους πρώτους δήμους, επίσης- που θα ενταχθεί στο πιλοτικό πρόγραμμα για το Δίκτυο 5G.
 
Να υπενθυμίσουμε ότι το Πρόγραμμα myKEPlive είναι ένα πιλοτικό πρόγραμμα του υπουργείου, στο οποίο ο δήμος εντάχθηκε από τους πρώτους με στόχο να παράσχει ουσιαστική, γρήγορη, εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση, αλλά και διοικητική πληροφόρηση στον πολίτη, εκμηδενίζοντας τον βραχνά της γραφειοκρατίας και διαφυλάσσοντας την κοινότητα, σε αυτήν την κρίσιμη περίοδο.
Η «επικοινωνία» επιτυγχάνεται με το «Ψηφιακό Γραμματοκιβώτιο»- τις ατομικές θυρίδες των ΚΕΠ στον Δήμο Ξάνθης.
Όπως τόνισε ο αντιδήμαρχος, οι αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω gov.gr φέρουν χαρακτηριστικά ασφαλείας όπως μοναδικό κωδικό, QR code και προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Έτσι ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του μέσω της ηλεκτρονικής Πύλης gov.gr  και την επιλογή «Θυρίδες» για την έκδοση διοικητικών εγγράφων και να παραλάβει το πιστοποιητικό που έχει ζητήσει, στην προσωπική του θυρίδα.
Να σημειωθεί, ότι η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη, καθώς οι αρμόδιοι υπάλληλοι του ΚΕΠ Δήμου Ξάνθης διαθέτουν την εφαρμογή «Κωδικοί Δημόσιας Διοίκησης» μέσω της οποίας μπαίνουν, χρησιμοποιώντας τον νέο τρόπο αυθεντικοποίησης που υλοποίησε η ΓΓΠΣ.
 
Στην πλατφόρμα μπορεί ο πολίτης να εξυπηρετηθεί συγκεκριμένη μέρα και ώρα, προκειμένου να διεκπεραιώσει  το αίτημά του, μέσω βιντεοκλήσης. Οι υπηρεσίες του Προγράμματος εκτείνονται σε ένα ευρύ φάσμα διοικητικών διαδικασιών, όπως α) Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων, β) Υπηρεσίες για επιχειρήσεις, γ) Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία -η υπηρεσία προσανατολίζεται στην απόλυτη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑμεΑ, με μεγαλύτερο χρόνο στη βιντεοκλήση, αλλά και την παροχή διερμηνείας στη νοηματική, για πολίτες με προβλήματα ακοής και δ) Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας
 
Κοινωνικές Υπηρεσίες: Στο πλευρό των συμπολιτών μας
 
Επτά μέρες την εβδομάδα, με ωράριο από τις 7 το πρωί έως τις 10 το βράδυ, το τηλεφωνικό κέντρο των κοινωνικών δομών της Ξάνθης, βρίσκεται σε λειτουργία με μοναδικό στόχο τη βοήθεια των, αδύναμων, κατά κύριο λόγο, συμπολιτών μας.
Ήδη από τις 7 Νοεμβρίου, εξυπηρετεί ένα μεγάλο φάσμα αναγκών, όπως η μετακίνηση, η μεταφορά φαγητού, η πρωτοβάθμια φροντίδα.
«Κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας, ο δήμος διεκπεραίωσε χιλιάδες αιτήματα πολιτών», τόνισε ο κ. Φανουράκης και πρόσθεσε πως «αυτήν την εμπειρία συνεχίζουμε να αξιοποιούμε -κυρίως, χάριν και της μεγάλης προσπάθειας που καταβάλουν οι υπάλληλοι του δήμου που θέλουν να προσφέρουν στη συλλογική προσπάθεια. Είναι πολύ σημαντικό, ο πολίτης να αισθανθεί ότι αυτός είναι ο στόχος μας και πως αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε».
Να υπενθυμίσουμε ότι τα τηλέφωνα στα οποία οι πολίτες μπορούν να καλούν τις κοινωνικές δομές του δήμου είναι 25410-84458 και 25410-77916, για την Ξάνθη, αλλά και στο τηλέφωνο 25420-22141 για την Σταυρούπολη.
 
Συνεχίζονται τα ράπιντ τέστ
 
Ο… «ήλιος με δόντια», ανάγκασε τις μονάδες του ΕΟΔΥ να διενεργήσουν ράπιντ τεστ, σήμερα στην Ξάνθη, μόνο για ένα δίωρο, από τις 10 έως τις 12 το μεσημέρι.
Μάλιστα, όπως τόνισε ο αντιδήμαρχος, ο ΕΟΔΥ ενέκρινε μόνο τους ελέγχους drive through (από το αυτοκίνητο), ώστε να αποφευχθεί ο συγχρωτισμός.
 
Ακούστε τον κ. Μ.Φανουράκη
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σύνταξη: Ελευθερία Μούκανου
Μοντάζ: Μανώλης Παπαχρυσοβέργης
Επιμέλεια: Τηλέμαχος Αρναούτογλου
 
Κοινωνικά
Πολιτιστικά
Τεχνολογία
Τοπικά