1ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης: 2η θέση στο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου Ζάκυνθος 2023 με το τραγούδι τους «Give peace a try»

‘’Η 29η Απριλίου 2023 ήταν η ημέρα που  βραβεύτηκε η ομάδα του 1ου ΓΕΛ Ξάνθης στο διαγωνισμό «Κάντο ν’ ακουστεί 2023» του Υπουργείου Παιδείας σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό σχολικό Ραδιόφωνο κατακτώντας τη 2η θέση στο Φεστιβάλ Ζακύνθου με το εξαιρετικό τραγούδι «Give peace a try» που έκλεψε τις εντυπώσεις όλων και πρόσφερε στους μαθητές/τριες μας την ικανοποίηση για την προσπάθεια τους.   
 
Οι εξαιρετικά ταλαντούχες και με μουσική παιδεία μαθήτριες μας Δάφνη Δρόσου και Χρυσούλα Σουλιώτη συνέθεσαν τη μουσική και τη μελωδία και οι συμμαθητές/τριες τους Πασχαλίδου Βασιλεία, Χατζάκη Αικατερίνη, Αθανασιάδου Κωνσταντίνα, Ανθή Απρίλη και οι Περλεπές Δημήτρης και Μαυρίδης Χρήστος συνέθεσαν τους στίχους, φιλοτέχνησαν την αφίσα, επιμελήθηκαν το βίντεο γνωριμίας και το βίντεο κλιπ. 
 
Η πολύ όμορφη φωνή της Χρυσούλας Σουλιώτη μάγεψε  κάθε ακροατή και πρόσφερε αισθήματα αγάπης και ευφορίας εκπροσωπώντας τη νέα γενιά που διεκδικεί την ειρήνη και μάχεται για ένα καλύτερο μέλλον.  
 
Η μουσική ενορχήστρωση και ηχογράφηση του τραγουδιού έγινε με τη συμβολή του Μουσικού Εργαστηρίου Ξάνθης και του κου Άγγελου Μουρβάτη…’’, ενημερώνει το 1ο Λύκειο.  
 
Τέσσερις μαθήτριες και ένας μαθητής του σχολείου του τμήματος Β2 του 1ου Λυκείου, οι : Κωνσταντίνα Αθανασιάδου, Χρύσα Σουλιώτη, Χρήστος Μαυρίδης, Κατερίνα Χατζάκη και Ανθή Απρίλη, συνοδευόμενοι από τον καθηγητή τους κ. Αθανάσιο Τζαμπαζλή, επισκέφθηκαν το δημοτικό ραδιόφωνο και ενημέρωσαν για την προετοιμασία της ομάδας, αλλά και το τελικό αποτέλεσμα το οποίο και επιβράβευσε την προσπάθεια τους.
 
Τα παιδιά κατέθεσαν την εμπειρία τους από τη συμμετοχή στο διαγωνισμό και στο φεστιβάλ Ζακύνθου και φυσικά εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για τη σημαντική διάκριση και το βραβείο το οποίο έφεραν στην Ξάνθη, αφού είχαν να ανταγωνιστούν περίπου 180 συμμετοχές.
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνεντευξη: Τηλεμαχος Αρναουτογλου

Μοντάζ-επιμέλεια: Τηλέμαχος Αρναούτογλου

Εκπαιδευτικά
Κοινωνικά
Πολιτιστικά
Τοπικά