Στέλιος Μωραΐτης: Η Ξάνθη πρέπει να γίνει τουριστική ναυαρχίδα, να βρει το Brand name που της αξίζει

Τον προγραμματισμό δράσεων και τους στόχους για το νέο έτος παρουσίασε ο Στέλιος Μωραΐτης, πρόεδρος του Επιμελητήριου Ξάνθης και πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου ΑΜ-Θ, μιλώντας στην ενημερωτική εκπομπή του Δημοτικού Ραδιοφώνου Ξάνθης, με αφορμή την καθιερωμένη εκδήλωση με την κοπή της βασιλόπιτας, που διοργανώνει το Επιμελητήριο την Κυριακή 14 Ιανουαρίου, στο ξενοδοχείο Ζ   Pallas, στην Ξάνθη.

Ο κύριος Μωραΐτης τόνισε ότι κυρίαρχος στόχος του Επιμελητήριου είναι η οικονομική ανάπτυξη όλης της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης, προκειμένου να «ξεκολλήσει» από τις τελευταίες θέσεις και  η οποία μπορεί να επιτευχθεί με την ταυτόχρονη στήριξη δύο τομέων, του  τουριστικού και του πρωτογενούς τομέα, ενώ βασική προϋπόθεση είναι η διαχρονική συνεργασία των όλων των εμπλεκόμενων φορέων, του Επιμελητήριου, της Περιφέρειας ΑΜ-Θ και των τεσσάρων Δήμων της Ξάνθης.

Απώτερος στόχος, όπως σημείωσε, είναι η Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης να γίνει η τουριστική ναυαρχίδα, αφού διαθέτει αναρίθμητες επιλογές για όλες τις μορφές τουρισμού είτε του κλασικού τουρισμού είτε του εναλλακτικού, αναφέροντας ως παράδειγμα την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου για το πρόγραμμα δημιουργίας μιας πολιτιστικής διαδρομής με θεματικό πλαίσιο τους άθλους του Ηρακλή, με στόχο την συνολικότερη προσπάθεια ανάδειξης της τοπικής ιστορίας και αξιοποίησης των πολλών και ποικίλλων πλεονεκτημάτων, που απορρέουν από αυτήν συμβάλλοντας στη γενικότερη οικονομική, επιχειρηματική και πολιτιστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής της Ξάνθης.

Τα πρώτο θετικό αποτύπωμα για την οικονομία και την προβολή της περιοχής αποτέλεσε το γεγονός ότι η Ξάνθη «πλημμύρισε» από επισκέπτες κατά την διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων, όπου η πληρότητα στα ξενοδοχεία ήταν στο 100%, το Επιμελητήριο Ξάνθης έκανε ότι ήταν δυνατόν για να σημειωθεί αυτή τη μεγάλη επιτυχία, ενώ και οι Ξανθιώτες, με μια μεγάλη αγκαλιά υποδέχθηκαν όλους τους επισκέπτες από όλες τις γωνιές της Ελλάδας, οι οποίοι έφυγαν με τις καλύτερες εντυπώσεις για τη ζεστή φιλοξενία.

Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών, που έλαβε το Επιμελητήριο για την τόνωση της αγοράς μεταξύ άλλων ήταν και το κίνητρο της βράβευσης των καλύτερων στολισμένων χριστουγεννιάτικων βιτρινών, η βράβευση των οποίων θα πραγματοποιηθεί κατά την διάρκεια της εκδήλωσης της κοπής της πίτας, η επιτροπή αξιολόγησης έχει αποφασίσει και θα βραβευθούν οι τρεις καλύτερες βιτρίνες εμπορικών καταστημάτων και τρεις από τα καταστήματα εστίασης.

Η Ξάνθη πρέπει να βρει το Brand name που της αξίζει, υποστήριξε ο κύριος Μωραΐτης και πρόσθεσε ότι υπάρχει η διάθεση από όλους, ώστε σταδιακά και μεθοδικά να προχωρήσει και ο σωστός σχεδιασμός και η προώθηση της περιοχής με το βλέμμα στραμμένο όχι μόνο προς το εσωτερικό της χώρας, αλλά και στο εξωτερικό.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνέντευξη: Παναγιώτα Κουτσομιχάλη

Σύνταξη κειμένου: Παναγιώτα Κουτσομιχάλη

Μοντάζ-Επιμέλεια: Σοφία Δαληκριάδου 

Κοινωνικά
Τοπικά