Παρέμβαση Χ. Ζεϊμπέκ στη Βουλή για το ζήτημα της τοποθέτησης διευθυντή - υποδιευθυντή στο Μειονοτικό Γυμνάσιο Λύκειο Ξάνθης

Ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνων σχετικά με την επιλογή της κυβέρνησης να επενδύσει στον αυταρχισμό, διχάζοντας την τοπική κοινωνία και την εκπαιδευτική κοινότητα της Ξάνθης, σε σχέση με το ζήτημα της τοποθέτησης διευθυντή και υποδιευθυντή στο Μειονοτικό Γυμνάσιο - Λύκειο Ξάνθης, κατέθεσε ο Βουλευτής Ξάνθης με τη Νέα Αριστερά, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ.

Ο Βουλευτής Ξάνθης σημειώνει πως παρότι και στον Νομό Ξάνθης, η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με τα προβλήματα στον χώρο της εκπαίδευσης να γιγαντώνονται (συγχωνεύσεις τμημάτων, «κτιριακό» στο Μειονοτικό Γυμνάσιο Λύκειο Ξάνθης κλπ), με τις ευθύνες της κυβέρνησης να είναι τεράστιες, «κάποιοι», αντί για λύσεις, «πατώντας» πάνω σε υπουργική απόφαση του 2013 της τότε συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, επιλέγουν αποκλειστικά στο να εξουδετερώσουν τις αρμοδιότητες της Σχολικής Εφορείας στο Μειονοτικό Γυμνάσιο – Λύκειο Ξάνθης, σχετικά με το ζήτημα της τοποθέτησης διευθυντή και υποδιευθυντή. Γεγονός που έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση.

Επιπρόσθετα, ο κ. Ζεϊμπέκ υπενθυμίζει πως με τον νόμο 4563 του 2018 που ψήφισε η κυβέρνηση της Αριστεράς, αναβαθμίστηκε σημαντικά και συνολικά η λειτουργία του Μειονοτικού Γυμνασίου - Λυκείου Ξάνθης, το οποίο επήλθε στο ίδιο καθεστώς με το Μειονοτικό Γυμνάσιο – Λύκειο Τζελάλ Μπαγιάρ στην Κομοτηνή, καθώς και με τα υπόλοιπα Μειονοτικά Σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ καθιερώθηκε και η εκλογή της Σχολικής Εφορείας.

Κλείνοντας, ο Βουλευτής Ξάνθης απευθύνει στο αρμόδιο Υπουργό τα παρακάτω ερωτήματα:

-Ποιοι ήταν οι λόγοι που οδήγησαν «αίφνης» την κυβέρνηση, να αλλάξει τον τρόπο που μέχρι σήμερα επιλέγονταν ο διευθυντής και ο υποδιευθυντής στο Μειονοτικό Γυμνάσιο - Λύκειο Ξάνθης, παρακάμπτοντας πλήρως τη Σχολική Εφορεία;

-Η παραπάνω εξέλιξη σημαίνει ότι η κυβέρνηση, επενδύοντας στον αυταρχισμό και τον διχασμό, επιλέγει να αλλάξει και να παρέμβει συνολικά στο καθεστώς των μειονοτικών σχολείων, απαξιώνοντας και υπονομεύοντας την ύπαρξη των ίδιων των Σχολικών Εφορειών;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επιμέλεια: Σοφία Δαληκριάδου 

Κοινωνικά
Πολιτικά
Τοπικά