Χ. Ζεϊμπέκ: Ο αυταρχισμός της κυβέρνησης δεν θα περάσει, ο αγώνας για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου πρέπει να νικήσει

Η χθεσινή μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην 24ωρη απεργία και στα αγωνιστικά συλλαλητήρια σε όλη τη χώρα, για την ικανοποίηση των δίκαιων αιτημάτων τους, υπήρξε μια πρώτη, ηχηρή απάντηση απέναντι στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές της ΝΔ που τα τελευταία χρόνια, δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να επιχειρούν να υποβαθμίσουν, διαλύοντας και απαξιώνοντας το δημόσιο σχολείο.

Ο αυταρχισμός της κυβέρνησης έφτασε σε τέτοιο σημείο που επιχείρησε - προσφεύγοντας για μία ακόμη φορά στη δικαιοσύνη και βγάζοντας την απεργία των δασκάλων παράνομη - να καταργήσει ακόμη και το ίδιο το δικαίωμα των εργαζομένων στην απεργία. Δικαίωμα κατοχυρωμένο από το ίδιο το Σύνταγμα (άρθ. 23, παράγραφος 4).

Σε μια περίοδο που η κυβέρνηση έχει ανοίξει «βιομηχανία διώξεων», σε βάρος των εκπαιδευτικών και προχωρά και σε «μπαράζ» συγχωνεύσεων τμημάτων, με τις συνέπειες για τους μαθητές και τις μαθήτριες να είναι ολέθριες, όπως επιβεβαιώνει και η Συνήγορος του Παιδιού (αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, αύξηση των κοινωνικών ανισοτήτων, επιβάρυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας κλπ), η μόνη απάντηση είναι αυτή του αγώνα.

Αγώνας για να λαμβάνει κάθε παιδί, την ποιοτική εκπαίδευση που δικαιούται και που σήμερα η κυβέρνηση της ΝΔ του στερεί. Αλλά και αγώνας, για να εξασφαλίσουν επιτέλους οι εκπαιδευτικοί αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας και δικαιώματα. Και όχι να ζουν με μισθούς πείνας.

Έφτασαν στην κυβέρνηση, δασκάλα δημοτικού σχολείου στην Αττική, να απειλείται με πειθαρχική δίωξη, επειδή την διεθνή ημέρα της ειρήνης συμμετείχε σε εργασία των παιδιών για την κατασκευή πανό κατά της γενοκτονίας στην Παλαιστίνη!

Ως Νέα Αριστερά βρισκόμαστε στο πλευρό των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Απέναντι στον πρωτοφανή κυβερνητικό αυταρχισμό της κυβέρνησης Μητσοτάκη, αντιτάσσουμε την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του κόσμου της εκπαίδευσης, και τους συλλογικούς αγώνες για αξιοπρεπή και σύγχρονα σχολεία.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επιμέλεια: Σοφία Δαληκριάδου 

Κοινωνικά
Πολιτικά