Γιαννακίδης: Η περιφέρεια ΑΜΘ βραβεύτηκε στη Philoxenia. - Παυλίδης: " Το γαϊτανάκι των αποτυχιών δεν έχει τέλος"

Το γραφείο τύπου της Περιφέρειας ΑΜΘ ενημερώνει για τη βράβευση «καλύτερης δημιουργίας» της συμμετοχής της στη Philoxenia στη Θεσσαλονίκη ενώ η Αξιωματική Αντιπολίτευση της Περιφέρειας με ανακοίνωσή της διαπιστώνει  "μια παρουσία απρόσωπη, χωρίς πίστη στον τόπο και στους επιμέρους προορισμούς του,  χωρίς ταυτότητα, κοινότυπη, χωρίς δυναμική, χωρίς κεντρικό συγκριτικό και ανταγωνιστικό μήνυμα, από υποχρέωση και μόνον."

Το Δελτίο Τύπου της Περιφέρειας ΑΜΘ:

Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ βραβεύτηκε

για την συμμετοχή της στην Έκθεση Τουρισμού Philoxenia

Ως μία από τις καλύτερες συμμετοχές θεωρήθηκε η φετινή, της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην 29η Διεθνή έκθεση Τουρισμού Philoxenia 2013 που πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλινίκη από τις 21 έως τις 24 Νοεμβρίου παράλληλα με την έκθεση POLIS.

Πρόκειται για την μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στον ελλαδικό χώρο  με την οποία ολοκληρώνει και η Περιφέρεια τις συμμετοχές της κατά το τρέχον έτος. Η έκθεση εγκαινιάστηκε από την  υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία τόνισε πως η φετινή διοργάνωση της PHILOXENIA, αποτελεί πλέον τουριστικό γεγονός με διεθνή ακτινοβολία.

Στην έκθεση, η Περιφέρεια ΑΜ-Θ, τιμήθηκε με το βραβείο «καλύτερης δημιουργίας» για την ολοκληρωμένη, λειτουργική και άψογη συμμετοχή της. Το Περίπτερο της Περιφέρειας, το οποίο επισκέφτηκε κατά την πρώτη ημέρα η Yπουργός, προσέλκυσε το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών αλλά και επαγγελματιών του τουρισμού, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την σοβαρή κινητικότητα που παρουσιάζει ο τομέας της παροχής υπηρεσιών στον τόπο μας.

Η Περιφέρεια ΑΜ-Θ εξάλλου, έχει εισέλθει δυναμικά στην διεθνή τουριστική αγορά και αυτό επιβεβαιώνεται από τις κρατήσεις αλλά και το σοβαρό ενδιαφέρον ξένων operators κυρίως στον τομέα της κρουαζιέρας.

Για άλλη μία χρονιά η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης με τη συμμετοχή της στην έκθεση συνέβαλλε  με το καλύτερο δυνατό τρόπο στην προβολή για την ανάδειξη των πολιτιστικών, ιστορικών στοιχείων αλλά και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της και των δυνατοτήτων της σε όλα τα θεματικά πεδία του τουριστικού προϊόντος της. 

Στην προσπάθεια αυτή συνέδραμαν τόσο στελέχη της Περιφέρειας, όσο και εκπρόσωποι των φορέων του τουρισμού που στελέχωσαν το περίπτερο κατά τις μέρες διεξαγωγής της.

Δυναμική ήταν η παρουσία της «Ονειρούπολης Δράμας» από τους διοργανωτές της, η οποία στο πλαίσιο διοργάνωσης των παράλληλων γεγονότων της Περιφέρειας, προσέλκυσε μικρούς και μεγάλους επισκέπτες δίνοντας μια μικρή γεύση από τα ξωτικά τις μπάντες και την ονειρόμπαλα σε όλους όσους την επισκεφτούν.

Να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της συμμετοχής της Περιφέρειας, δόθηκε συνέντευξη τύπου από τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης Γεώργιο Γερομάρκο, ο οποίος παρουσίασε με τον πλέον συστηματικό τρόπο τον προγραμματισμό δράσεων αλλά και των πολλών πρωτοποριακών πρωτοβουλιών που η Περιφέρεια ΑΜ-Θ προωθεί και που πλέον αποδίδουν μετρήσιμα αποτελέσματα προδιαγράφοντας και μία από τις διεξόδους για την αντιμετώπιση  της οικονομικής κρίσης.

Από το Γραφείο Τύπου

της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

 

Η Ανακοίνωση της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης:

"PHILOXENIA 2013": Απρόσωπη, κοινότυπη, από υποχρέωση μόνον, η συμμετοχή της Περιφέρειας  ΑΜΘ.

 Μετά τα αρνητικά  δημοσιεύματα ΜΜΕ για  την χαμηλού επιπέδου συμμετοχή της Περιφέρειας  ΑΜΘ στην τουριστική έκθεση  "PHILOXENIA 2013",στη Θεσσαλονίκη, αλλά και το δελτίο τύπου της περιφέρειας,*  ο επικεφαλής της Παράταξής μας, πρώην νομάρχης Ξάνθης κ. Γιώργος Παυλίδης, δήλωσε: 

« Το γαϊτανάκι των αποτυχιών δεν έχει τέλος. Η περιφέρειά μας και στον τουρισμό κινείται πολύ χαμηλά, χωρίς δυναμική, με αδυναμία να αντιληφθεί τις περιφερειακές αναπτυξιακές ιεραρχήσεις και προτεραιότητες. Στην περίοδο της κρίσης που διανύουμε, ο τουρισμός επιβάλλεται να είναι ο τομέας που θα μειώσει την ανεργία, θα δώσει εισροές χρήματος από  έξω και ρευστότητα στην αγορά, θα ανορθώσει το εισόδημα της περιοχής  μας. Επισκεφθήκαμε το  περίπτερο της Περιφέρειας  μας. Οι υπάλληλοι ήταν ευγενικοί και με πολύ φιλότιμο. Κατά τα λοιπά, δυστυχώς, διαπιστώσαμε μια παρουσία απρόσωπη, χωρίς πίστη στον τόπο και στους επιμέρους προορισμούς του,  χωρίς ταυτότητα, κοινότυπη, χωρίς δυναμική, χωρίς κεντρικό συγκριτικό και ανταγωνιστικό μήνυμα, από υποχρέωση και μόνον. Ακόμη και το έντυπο υλικό στην πλειοψηφία του ήταν παλαιό, ελάχιστο, ανεπίκαιρο. Μια προβολή χωρίς περιεχόμενο που-δυστυχώς- άφηνε αδιάφορο τον επισκέπτη, σε αντίθεση με τις άλλες περιφέρειες που ήξεραν τι ήθελαν και που στόχευαν! Φωτεινές εξαιρέσεις οι παρουσίες των επαγγελματιών μας που προσπαθούσαν για τις επιχειρήσεις τους.

Ο τουρισμός, σε αυτά τα χρόνια, που η μεταποίηση και οι άλλοι τομείς δεν παράγουν επαρκώς και  δεν είναι ανταγωνιστικοί, επιβαλλόταν  να έχει ρόλο ατμομηχανής στην περιφερειακή μας οικονομία. Δεν μπορούν, είναι ανεπαρκείς, το επιβεβαιώνουν οι συνεχείς και σε όλα σχεδόν αποτυχίες. Εκεί στην Περιφέρεια μας αρκούνται στο λίγο, το μικρό, το μίζερο, το οποίο φροντίζουν να έχει πολυτελές επικοινωνιακό περιτύλιγμα. Ζούμε χαμένα χρόνια στην ανάπτυξη, οπισθοδρομούμε και όλα αυτά έχουν ονοματεπώνυμο.. την διοίκηση Γιαννακίδη.

*Η επικαλούμενη «βράβευση» (περίπου όλων των περιφερειών ισοπεδωτικά και όχι ανταγωνιστικά) δεν καλύπτει την γύμνια της προβολής! 

Οικονομικά
Πολιτικά
Τοπικά