Το Δημοτικό Σχολείο Πετεινού στο Ραδιόφωνο του Δήμου Ξάνθης. Εκαιδευτική διαδικασία χωρίς θρανία...

Είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τις προηγούμενες ημέρες τα παιδιά και το εκπαιδευτικό προσωπικό του Δημοτικού Σχολείου Πετεινού του Δήμου Αβδήρων, στα πλαίσια των επισκέψεων που πραγματοποιούν σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Δημοτικό ραδιόφωνο Ξάνθης.

Η Τρίτη και Τετάρτη Τάξη του Δημοτικού σχολείου Πετεινού έφτασε στον πέμπτο όροφο του "Κέντρου Πολιτισμού" του Δήμου Ξάνθης και οι ραδιοθάλαμοι του Δημοτικού ραδιοφώνου υποδέχτηκαν τους μικρούς μαθητές γεμάτους χαμόγελα και περιέργεια για την επίσκεψή τους σε έναν ραδιοφωνικό σταθμό.

Τα παιδιά που ήταν ήδη προετοιμασμένα από τις δασκάλες τους για την επίσκεψη, ρώτησαν και έμαθαν για το πως ακούν στο ραδιοφωνικό τους δέκτη που βρίσκεται στο αυτοκίνητο, στο σπίτι, σε ένα τηλέφωνο... το πρόγραμμα, μουσική και λόγο,  που παράγεται σε έναν ραδιοφωνικό σταθμό και αμέσως μετά τραγούδησαν για εμάς τους δασκάλους τους και για τους ακροατές μας.

Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν εξαντλείται μόνο εντός του σχολείου μέσα στα θρανία, αλλά  και με επισκέψεις που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των μαθητών και κάνουν πιο λειτουργική την επαφή με τους εκπαιδευτικούς τους που έχουν "όρεξη" και ζήλο να υποστούν την "ταλαιπωρία" μιας μετακίνησης με τους μαθητές τους, προκειμένου να τους παράσχουν την ευκαιρία να έχουν ρεαλιστικές παραστάσεις που θα αξιοποιηθούν  στη συνέχεια στο σχολείο.

Οι δασκάλες του Δημοτικού Σχολείου Πετεινού απέδειξαν ότι έχουν και όρεξη και ζήλο, συνόδευσαν τα παιδιά τους στην Ξάνθη, τα προετοίμασαν, έκαναν μαζί τους στον "αέρα" μια συζήτηση που θα ζήλευαν και ενήλικες, κέντρισαν το ενδιαφέρον τους και όπως μαθαίνουμε είχαν πολλά να συζητήσουν τις επόμενες ημέρες για τις επισκέψεις τους και στο σχολείο.

Το Ραδιόφωνο του Δήμου Ξάνθης - το Ραδιόφωνο των Πολιτών συνεχίζει να έχει την πόρτα του ανοιχτή στην εκπαιδευτική κοινότητα της Ξάνθης και σε κάθε πολίτη ώστε να γίνεται το "όχημα" για δημιουργικές συζητήσεις και προβληματισμούς που μπορούν να μας μετακινούν τουλάχιστον ένα βήμα μπροστά....

Εκπαιδευτικά
Κοινωνικά
Πολιτιστικά
Τοπικά