Μ.Σδρέβανος: προτεραιότητα της ΔΕΥΑΞ η βελτίωση των υπηρεσιών και η εξυπηρέτηση των δημοτών

Τον τρόπο με τον οποίο –κατόπιν αίτησης τους προς την επιχείρηση- θα εξυπηρετηθούν οι δημότες της Ξάνθης από την απόφαση του Δ.Σ της ΔΕΥΑΞ  κατ’ εφαρμογή του άρθρου 25 του Ν.4304/14 με διακανονισμούς για την πληρωμή των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους, εξήγησε στην ενημερωτική εκπομπή του Δημοτικού Ραδιοφώνου, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΞ κ. Μαρίνος Σδρέβανος.

Το Δ.Σ κατηγοριοποίησε σε επτά πεδία, ανάλογα με το ύψος της οφειλής και τα δεδομένα της επιχείρησης ως προς τους ανείσπρακτους λογαριασμούς που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμοι όπως ορίζει ο νόμος, την καταβολή των δόσεων ώστε να εξυπηρετηθούν καταβάλλοντας το μίνιμουμ του ποσού που ορίζεται στο σχετικό άρθρο.

Για να μπορέσει να αξιοποιήσει ο οφειλέτης το διακανονισμό θα πρέπει να καταθέσει αίτηση προς την επιχείρηση έως τις 14 Νοεμβρίου έτσι ώστε να ωφεληθεί από την απαλλαγή των προσαυξήσεων. 

Ο κ. Σδρέβανος υπογράμμισε ότι οι ενδιαφερόμενοι δημότες μπορούν να ενημερώνονται αναλυτικά και ανάλογα με την περίπτωση τους από την επιχείρηση.

Τέλος, επισήμανε ότι η προτεραιότητα της επιχείρησης αλλά και του ιδίου προσωπικά είναι οι εγγυημένες παροχές υπηρεσιών προς τους καταναλωτές της ΔΕΥΑΞ- πρωτίστως σε ότι αφορά τον καθημερινό έλεγχο της ποιότητας του νερού- και η άμεση εξυπηρέτηση των αιτημάτων που θέτουν οι δημότες σε ότι αφορά τη λειτουργία του δικτύου και τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Ακούστε τον πρόεδρο της ΔΕΥΑΞ κ. Μαρίνο Σδρέβανο.

 

04.11.14 ΣΔΡΕΒΑΝΟΣ ΓΙΑ ΔΕΥΑΞ by Radio899 on Mixcloud

 
Κοινωνικά
Πολιτικά