Με αφορμή την είδηση από το υπουργείο Εσωτερικών –τομέας Μακεδονίας και Θράκης για την εφαρμογή της τουριστικής προβολής ‘Via Egnatia’, μέσω της οποίας όσοι διασχίζουν την Εγνατία Οδό θα μπορούν από το τάμπλετ ή το κινητό τηλέφωνο να ανακαλύπτουν τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος όπως αξιοθέατα,... Περισσότερα

























