Ο Δήμαρχος Ξάνθης Χαράλαμπος Δημαρχόπουλος συγχαίρει τις εκπαιδευτικούς του 5ου Νηπιαγωγείου Ξάνθης, καθώς και τους γονείς και όλους τους συντελεστές, που με την πολύτιμη βοήθεια των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου μας, συνέβαλαν, ώστε να σχεδιαστούν στους διαδρόμους του πάρκου, επί της οδού... Περισσότερα

























