Τη μαγεία των Χριστουγέννων φέρνει για ακόμη μια χρονιά ο Δήμος Ξάνθης και το Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης.Εποχή αγαπημένη σε όλους τους ανθρώπους που συνδέονται με αναμνήσεις από τα παιδικά χρόνια. Περίοδος ξεκούρασης, ηρεμίας και αγάπης, αλλά και ανάγκης για ανθρώπινη ζεστασιά και επικοινωνία.... Περισσότερα

























