Υποχρεωτική για τους Δήμους η διεξαγωγή ειδικής συνεδρίασης λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής, η οποία θεσπίστηκε με νόμο το 2023. Πρόκειται για ξεχωριστή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου εξήγησε, μιλώντας στην ενημερωτική εκπομπή του δημοτικού ραδιοφώνου, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου... Περισσότερα























