"Όλοι μαζί θα φωταγωγίσουμε το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο της Ξάνθης.Όλοι μαζί θα χαμογελάσουμε αισιόδοξα στις γιορτές και θα δυναμώσουμε τις ελπίδες μας για ένα 2020 δημιουργικό, αποτελεσματικό και γεμάτο υγεία για όλους μας",δήλωσε στο Δημοτικό ραδιόφωνο Ξάνθης ο Αντιδήμαρχος κ. Μανώλης... Περισσότερα

























