Το επιστημονικό προσωπικό της 1ης Τ.ΟΜ.Υ. Ξάνθης το πρωί της Δευτέρας υλοποίησε δράση ενημέρωσης στο Δημαρχείο Ξάνθης με θέμα την προστασία/ασφάλεια απο την πυρκαγιά (παροχή σχετικών πληροφοριών/οδηγιών)Ομάδα στόχος ήταν ο γενικός πληθυσμός. Στόχος της δράσης ήταν η ενημέρωση του πληθυσμού σχετικά... Περισσότερα

























