Ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη της πανδημίας στην Ξάνθη και την κατάσταση του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης, ζητά με επιστολή του προς τη Διοικητή του Νοσοκομείου, ο βουλευτής Ξάνθης του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Χουσεΐν Ζεϊμπέκ.Η επιστολή, την οποία δημοσιοποίησε ο κ. Ζεϊμπέκ, είναι η εξής:« Αξιότιμη κα.... Περισσότερα

























