Περισσότερες πράξεις και λιγότερα λόγια μέσα στο 2020 ευχήθηκε για τη νέα χρονιά το μέλος του Δ.Σ του δημοτικού ραδιοφώνου, Λάμπης Καϊτεζίδης, προτρέποντας όλους και όλες από όποιο αξίωμα και αν κατέχουν, αλλά και τους συμπολίτες, να περάσουμε πλέον στο πεδίο των έργων σε όλους τους τομείς δράσης.... Περισσότερα

























