«Δεν είμαι πολιτικός, είμαι γιατρός», δήλωσε ο Απόστολος Ανθόπουλος, ιατρός, επιμελητής Β στο ΤΕΠ στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, υποψήφιος ευρωβουλευτής με το κόμμα Δημοκράτες, μιλώντας στην ενημερωτική εκπομπή του Δημοτικού Ραδιοφώνου Ξάνθης, σημειώνοντας ότι η απόφαση του να συμμετάσχει στις... Περισσότερα

























