Εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνει στο ΚΑΠΗ του Δήμου Ξάνθης, την ημέρα της μεγάλης εορτής Κωνσταντίνου και Ελένης, ο Σύλλογος Εθελοντών Αιμοδοτών Ν.Ξάνθης ‘Η Αγάπη’.Όσοι είμαστε υγιείς και για όσο είμαστε υγιείς θα πρέπει να κάνουμε το καθήκον μας σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, μας προτρέπει ο σύλλογος... Περισσότερα

























