Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου συνομίλησε με τον δήμαρχο Αλεξανδρούπολης Γιάννη Ζαμπούκη, με την ευκαιρία του εορτασμού των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της πόλης, ενημερώνει το Γραφείο Τύπου της Προεδρίας της Δημοκρατίας.«Οι τόποι των συνόρων δεν είναι τόποι... Περισσότερα

























