Ο Σύλλογος Τριτέκνων Νομού Ξάνθης σας προσκαλεί σε Τακτική Γενική Συνέλευση η οποία έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή 15/3 και σε περίπτωση μη απαρτίας για την Κυριακή 22/3 ενώ αν δεν υπάρξει και πάλι απαρτία θα πραγματοποιηθεί οριστικά την Κυριακή 29/3/2020 στην Αίθουσα του Εργατικού Κέντρου... Περισσότερα

























