Έκκληση σε όσες και όσους έχουν ομάδα αίματος 0 αρνητικό να μεταβούν και να αιμοδοτήσουν στο Κέντρο Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Ξάνθης, προκειμένου να βοηθήσουν συμπολίτη ο οποίος νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης , απηύθυνε μέσα από την ενημερωτική εκπομπή του δημοτικού ραδιοφώνου ο... Περισσότερα

























