Με παρέμβαση του στην ενημερωτική εκπομπή του δημοτικού ραδιοφώνου, ο συμπολίτης κ. Λάμπης Καϊτεζίδης, η οποία έγινε με αφορμή τα επτά κρούσματα κορονοϊού που επιβεβαιώθηκαν στην Ξάνθη κατά την επιστροφή νεαρών συμπολιτών από τις διακοπές τους, επισήμανε ότι η υπεύθυνη συμπεριφορά όλων μας είναι... Περισσότερα

























