Στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Ξάνθης και τον Αθλητικό Παλμό, του Νεκτάριου Αμποβιανίδη, μίλησε το μεσημέρι της Δευτέρας 28 Σεπτεμβρίου 2020 ο νέος Αθλητικός Διευθυντής της ΠΑΕ Ξάνθη, Ανέστης Τσετινές, σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη για όλα τα θέματα του ΑΟΞ.Στην πρώτη του συνέντευξη ο κ.... Περισσότερα

























