Καλή σχολική χρονιά και καλή δύναμη σε όλους τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς σε μια ιδιαίτερη σχολική χρονιά που ξεκινά, εύχεται ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης και σε ανακοίνωσή του σημειώνει: Φέτος ξεκινήσαμε μια σχολική... Περισσότερα

























