Ο Δήμος Ξάνθης σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού και το υπουργείο Παιδείας , ξεκινούν εγκαίρως τη δίχρονη προσχολική αγωγή, καθώς με υπουργική διάταξη-και δεδομένης της καθυστέρησης αποστολής σε όλους τους Δήμους της χώρας των προκάτ αιθουσών από την εταιρεία... Περισσότερα

























