Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο του Κέντρο Πολιτισμού του Δήμου Ξάνθηςκ. Ηλία Ασκαρίδη , ο εκδότης –βιβλιοπώλης και δημοτικός σύμβουλος κ. ΜιχάληςΣπανίδης, προτείνει τη δημιουργία Μητροπολιτικού Δημοτικού Θεατρικού Εργαστηρίου.Η επιστολή, την οποία κοινοποίησε στα τοπικά... Περισσότερα

























